jun 022011
Vi är i Mockfjärd och hälsar på Marias släkt eller delar av den iaf. I centrum visas idag om 13 minuter dvs 23.00 pirates of the caribbean 4 3D, så här sitter vi med 3d-glasögon, en öl i handen och mygg everywere och väntar med spänning.
Det ser ut som om vi spökar men så är det inte (dessutom sover Kjell)



