dec 232011
 

Jul imorgon väl? Ingen snö 🙁 mörkt och regnigt…. Men 🙂 granen ska in!

20111223-185856.jpg

Nu är granen klädd och vi bakar julvört och fixar skinkan nu 😉

20111223-213512.jpg

God Jul alla vänner, bekanta, nära, kära och ni övriga som läser detta.

Related Images:

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

*
= 4 + 0