Julgranen 2011 Allmänt, Familjen, huset dec 232011 Jul imorgon väl? Ingen snö 🙁 mörkt och regnigt…. Men 🙂 granen ska in! Nu är granen klädd och vi bakar julvört och fixar skinkan nu 😉 God Jul alla vänner, bekanta, nära, kära och ni övriga som läser detta. Related Images: Leave a Reply Cancel reply Your Comment You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> Name (required) E-mail (required) URI Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar. Captcha *= 4 + 0Δ